Procedura A.P.I.A on-line

By in
1715
Procedura A.P.I.A on-line

ROMÂNIA
JUDETUL CLUJ
COMUNA SĂVĂDISLA
Str. Principală nr. 35
Telefon: 0264-374275/ Fax: 0264374433
CIF 4889497
Email: primsav@yahoo.com
Nr. 2705, data: 06/04/2020

ANUNȚ PROCEDURĂ ADEVERINȚE A.P.I.A
ON-LINE

Ținând cont de conduita impusă prin decretarea stării de urgență pe teritoriul României și limitarea dreptului de deplasare al cetățenilor, ca măsură de limitare a răspândirii coronaviruslui SARS-Cov-2 și Ordinul MADR nr. 89/03.04.2020, începând cu data de 06.04.2020, programul de depunere a cererilor unice de plată aferente Campaniei A.P.I.A 2020 de reia, strict ON-LINE!

NU VĂ DEPLASAȚI LA PRIMARIE SAU LA SEDIUL A.P.I.A!

Astfel, vă aducem la cunoștință procedura de lucru, fără contact direct, între personalul primariei Săvădisla și cei care doresc să acceseze fondurile A.P.I.A pentru anul 2020:
1. VA RUGĂM SĂ RESPECTAȚI RESTRICȚIILE DE DEPLASARE IMPUSE DE STAREA DE URGENȚĂ ȘI SĂ NU VĂ DEPLASAȚI LA SEDIUL PRIMARIEI!
2. Vă rugăm să apelați telefonic, responsabilii Primariei Săvădisla cu întocmirea adeverințelor A.P.I.A în vederea luării dumneavoastră în evidență împreună cu numărul dumneavoastră de telefon și întocmirea listei de solicitanți de adeverințe, comunicând numele dumneavoastră și prenumele, precum și numărul de telefon:

Ilea Eva, consilier superior: telefon: 0749052008

Matyas Maria, referent I, telefon: 0769095115

Dacă colegii noștri nu pot sa va răspundă la apel deoarece sunt într-o altă conversație, veti fi resunați.
3. NU INTRAȚI ÎN PANICĂ! TOȚI FERMIERII VOR BENEFICIA DE ADEVERINȚELE PENTRU A.P.I.A! Va rugăm să așteptați să fiți contactati de colegii noștri telefonic pentru a verifica împreună cu dumneavoastră dacă există modificări față de situația de anul trecut pentru a stabili de comun acord cu dumneavoastră conținutul adeverinței.
4. Dacă nu există modificări față de situația din anul trecut, Primaria va elibera adeverința dumneavoastră și o va transmite on-line către agenția Județeana A.P.I.A Cluj.
5. Dacă există modificări față de situația de anul trecut, vă rugăm să transmiteți pe adresa de e-mail primsav@yahoo.com orice înscris sau document care să dovedească această modificare! NU VĂ DEPLASAȚI LA PRIMĂRIE DEOARECE ACCESUL PUBLICULUI ESTE INTERZIS DIN MOTIVE DE SĂNĂTATE PUBLICĂ! Puteți face poze la documentele dumneavoastră și le puteți trimte pe e-mail. Va recomandăm să solicitați sprijinul copiilor dumneavoastră, sau al persoanelor din familie care știu să folosească camera foto a telefonului și să trimită pozele cu documentele pe adresa menționată.
6. Nu se fac digitizări la Primarie!
7. După ce adeverințele vor fi trimise de către Primarie la A.P.I.A Cluj, angajații A.P.I.A vă vor contacta telefonic pentru rezolvarea și finalizarea situației dumneavoastră pentru a acesa fondurile aferente anului 2020! NU ESTE NEVOIE SĂ VĂ DEPLASAȚI LA SEDIUL A.P.I.A CLUJ! TOTUL SE VA FACE TELEFONIC!
8. Grija principală atât a personalului Primariei cât și a personalului A.P.I.A este ca tot fermierii care solicită fondurile să beneficeze de acestea. Va rugăm să aveți răbdare și să respectați obligațiile impuse de starea de urgență și sa stați acasa! Toate procedurile se vor desfășura telefonic și/sau on-line.
Primar,
Tamas Gebe Andrei

Fișiere atașate

Fișier Descriere
pdf Anunt reluare APIA_Online
54321
(0 votes. Average 0 of 5)